WYZWANIE KIEDYŚ PRZECZYTAM - EDYCJA 2016



Z dużą przyjemnością zgłaszam swój udział w wyzwaniu KIEDYŚ PRZECZYTAM organizowanym przez LUSTRO RZECZYWISTOŚCI. Wcześniej nie miałam okazji uczestniczyć w tej akcji, a szkoda, bo lubię stawiać przed sobą realne, mocno sprecyzowane i przede wszystkim, osiągalne cele. Cieszy mnie ta akcja także pod innym względem, nareszcie nie będę odkładać niektórych egzemplarzy na potem, a ich lekturą będę mogła delektować się szybciej. Na szczęście, wyzwanie dotyczy również książek wypożyczonych oraz ebooków. Starałam się tak dobrać literaturę, aby nie mieć z nią żadnych trudności, większość z tych pozycji pomoże mi również w realizacji innych postanowień.

STOS NR 1



 LISTA KSIĄŻEK:
    1. „MORDERSTWO I CAŁA RESZTA” – MARTA REICH [RECENZJA]
    2. „WYBAWICIEL” – JO NESBØ (biblioteka) [RECENZJA]
    3. „DOM NA WYRĘBACH” – STEFAN DARDA (biblioteka) [RECENZJA]
    4. „GREY” – E. L. JAMES [RECENZJA]
    5. „KASACJA” – REMIGIUSZ MRÓZ [RECENZJA]
    6. „ZAGINIĘCIE” – REMIGIUSZ MRÓZ [RECENZJA]
    7. „ROZUM KONTRA SERCE” – JOANNA KUPNIEWSKA [RECENZJA]
    8. „ZACISZE 13. POWRÓT” – OLGA RUDNICKA [RECENZJA]
    9. „ZACISZE 13” – OLGA RUDNICKA [RECENZJA]
    10. „WICHROWE WZGÓRZA” – EMILY JANE BRONTË [RECENZJA]
    11. "WILKI" - ADAM WAJRAK / ZMIANA [RECENZJA]
    12. „ZŁAMANE PIÓRO” – MAŁGORZATA MARIA BOROCHOWSKA (egzemplarz recenzencki) [RECENZJA]

      Czy ktoś z Was również bierze udział w wyzwaniu Lustra Rzeczywistości? :)



      DO DZIEŁA!

      Brak komentarzy:

      Prześlij komentarz

      Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie wartościowy i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.

      PATRONAT MEDIALNY

      Copyright © 2016 Mozaika Literacka , Blogger